KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Sunday, August 28, 2011

finally, finally and finally !!!

Assalamualaikum .

hye blogger2 ku sygs .
aq nak sambung citer nie .
pasal semalam punye entry .

fifie kata, ktorg nk pergi

Saturday, August 27, 2011

BUAT KEDUA KALINYA ! grrr

CIK FIFIE :
assalamualaikum .
hye gugurlz n boboy . eh bkn la . boboi boy .
haaa . br betul . hehehe . JOKE .

SI JOYAH ;
haii . lame cik fifie x update blog ?
apekehe nye yong oii ?

Wednesday, August 17, 2011

TEST DIA CUTI PUASA ?

assalamualaikum .

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
HAAA . BACE R KALAU NAK TAU . HAHA
JGN MARA KALAU X MNAREK . HEEE
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Tuesday, August 16, 2011

Istimewanya Wanita 1

ASSALAMUALAIKUM

hari nie cik fifie nak share2 ngan blogger's tentang keistimewaan seorang wanita .

cik fifie ni pon dapat dapat sahabat cik fifie . hehehe .

mai la bace ye .

Saturday, August 13, 2011

SI PERIANG MANJA

hari ini
ku renung skeliling kamar ku dan k.zati.
sepi tanpa sebarang bunyi.
rupanya malam sudah menjelang pagi,
hai.apalah nasib.

Monday, August 08, 2011

CINTA kepada-NYA

assalamualaikum



cinta? haha .
datangnya tanpa diketahui
perginya jua tanpa disedari
kata mereka semua

Saturday, August 06, 2011

baru blajo buat header la

assalamualaikum

waahhh .
hari nie tercipta satu record baru dalam hidup aku .
(OK . jgn tertawakan aku) =.=

aku baru blajo buat

kek coklat cup cakes

assalamualaikum .

CIK FIFIE :
Mmm . lamanya dah x buat kek coklat .
(adoy . tetiba je hari ni teringat kt kek coklat plak . huhu .)
siap mimpi2 lagi (OK . TIPU) ;p
haha . biasala time puasa2 ni
ade je benda yg nak di ingat2 . alahaii .

SI JOYAH :
ish .
ye ke ni cik fifie pandai buat kek coklat ?

Friday, August 05, 2011

SEKALI 4 PARENTS AKU BELI..Terima kasih

assalamualaikum .

CIK FIFIE:
semalam aku sampai rumah agak lambat .
sebab mama kata mama buka puasa di rumah dulu .
baru pergi ambil aku . aku, no hal je duk
umah sewa tu sorg2 .hihi

SI JOYAH:
lela kemana? dia roomate cik fifie kan ?

Thursday, August 04, 2011

SEKALI.susah gila! DOUBLE.pengsan terus!

assalamualaikum .

CIK FIFIE :
yeay . tamat sudah sesi pembelajaran utk minggu ini .
yeye . nak balek umah .
(YEN)

x saba nak jumpa Yen dan

Wednesday, August 03, 2011

SEKALI . . susah gila !

ASSALAMUALAIKUM

err . habis sudah kelas utk hari ini,
adoooi . kenapalah ary nie cpat sgt habis kelas .
bosan la balik umah sewa awal2 .
bukannya boleh buat pape kat sini .

keje yg aku slalu buat :

Tuesday, August 02, 2011

PUASA PERTAMA

assalamualaikum .

CIK FIFIE:
semalam adalah puasa pertama utk semua
umat islam di bulan ramadhan .
agak sedih kerana aku