KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Wednesday, August 03, 2011

SEKALI . . susah gila !

ASSALAMUALAIKUM

err . habis sudah kelas utk hari ini,
adoooi . kenapalah ary nie cpat sgt habis kelas .
bosan la balik umah sewa awal2 .
bukannya boleh buat pape kat sini .

keje yg aku slalu buat :
duk atas katil, g tandas, duk t'conggok kt depan pintu rumah,
cari permaisuri/putera idaman hatyku ,

SI JOYAH :
aii . siapa putera idaman 2 . ada2 je .

CIK FIFIE :
hahaha . kucing la si joyah oiii .

pas2, siram2 pokok yg dah besar uh,
tawaf sekeliling kawasan rumah,
renung pokok klapa . menanty kalau2 ada kelapa yg nak jatuh.
(MUAHAHA . mmg x lah kan)
i2 je r keje aku sebelum2 nie . .

tp, selamat la skrg dah bawa broadband .
bole aq bkak blog ksygn aku nie .
bolehla jgak aku luahkan segala apa yg
aku nak luah kan ! hehehe .

hari ni, aku belajar macroeconomic . Blajar "3 sector" .
banyak woOk formula yg nak kene hafal .
x termasuk lagi ngan sector 1 n 2 pnye formula .
hahaha . tp, aku suka gila subjek nie .

buat masa sekarang, ape yg mdm mai ajar, mmg aku faham .
walaupun terkadang aku x dpt nak solvekan soalan 2 .
mm . betul kata dia . pngiraan ni, kite kene buat slow2 .
jgn gopoh . pikir dalam2 dulu mana
formula yg nak/sesuai diguna .
macam nak cari jodoh jgak la kan . . kene pikir masak2 . .
(Oops . . hihi)

lepas subjek macro, subjek e-commerce pula .
masuk LAB . Oh God, ary ni ade QUIZ .
yeahh . happy nye aku .
dah r aku br bace smpai classification of EC . HAHAHA .

aku harap2 masuk la yg senang2 .
SEKALI . . susah gila ! =..=''
waaa . cam nak nanges je rase bile x leyh jwb .
n rase sakit hati yg teramat sgt .
sbb, aku aim lain . lain yg masuk .

SI JOYAH:
ok . sebagai teladan : baca semua ! jgn nak men duk aim2 je !
kang apa yg di aim x masuk . merana diri sendiri .
pdan muka cik fifie kita . tu r, malas lagi baca .

CIK FIFIE:
=.=''
mm . baeklah . aku mngaku salah . ni mmg salah aku .
lain kali, insyallah aku x buad ag .
(yoOk je tu . HAHA) ;p

lepas habis e-commerce, aku pon pulang ke rumah sewa .
dan terus mengON9 kan diri . hehehe .
(jgn ekodd perangai cik fifie ni ye adik2 . kih3)
mm . 2 je r aktiviti aku hari ni .

petang nanty, ktorg x pergi bazaar kod .
kitorg beli kat gerai blakang umah sewa ni je .
bazaar pon bknnye bnyak pilihan .
baik g kat mak cik blakang nie , leyh save money sikit .
huhuhu .

have a nice day blogger's .

. . wasalam . .

2 comments: