KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Thursday, August 04, 2011

SEKALI.susah gila! DOUBLE.pengsan terus!

assalamualaikum .

CIK FIFIE :
yeay . tamat sudah sesi pembelajaran utk minggu ini .
yeye . nak balek umah .
(YEN)

x saba nak jumpa Yen dan anak2 nya :
Tam, Ning, and Ateh
korg tahu tak ? (ok . sure2 korg x tau an . ~_~ . HAHA)

hari ini hari yang mmg sgt2 lah terbaek .

SI JOYAH :
terbaek knapa cik fifie ?

CIK FIFIE :
sebab ada quiz tergempar ! tiba2 .
dan sememangnya lah tak bagi tahu kan ! =.= ''

mm . semalam,
post citer pasal "SEKALI . . susah gila ! "
hari ni . DOUBLE . . pengsan terus ! HEHE

SI JOYAH :
ape yg DOUBLE nya cik fifie oi ?

CIK FIFIE :
ada 2 quiz la SI JOYAH hari ni . @_@
Human Resource and Interactive English !
sgt menarik tertarik serbuk penaik lah !
ARRGGGHHHH !

SI JOYAH :
Kuh3 . so, apa yg cik fifie buadd time quiz tu . ?

CIK FIFIE :
1. renung kertas smpai t'tembus nampak meja . (AUTA)
2. memerah otak smpai terkeluar . (TIPU)
3. tidur smpai kuar air liur wangi . (OK . JGN PECAYA)
4. bg jwpan yg mmg mengarut dan sgtlah karut .
(Agaknya lah)


SI JOYAH :
hahaha . tu la cik fifie .
lain kali, sediakan payung sblum hujan .
kalau dah sedia semua .
x adalah nak pengsan2 bagai . ;D
betul x ?

CIK FIFIE :
baek . hari ni pon salah aku lagi . =..= '' (mmg pon)
waaaa . T_T .
ada sapa2 nak marah o bebel kat aku tak ? ada x ? ada x ?
(rindu le nak dgr org mbebel . wee ^_- . hehe)

(bersiap2 utk pulang ke rumah ! hihi)
papye blogger's .

~ have a good day ~

wasalam

2 comments: