KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Friday, August 05, 2011

SEKALI 4 PARENTS AKU BELI..Terima kasih

assalamualaikum .

CIK FIFIE:
semalam aku sampai rumah agak lambat .
sebab mama kata mama buka puasa di rumah dulu .
baru pergi ambil aku . aku, no hal je duk
umah sewa tu sorg2 .hihi

SI JOYAH:
lela kemana? dia roomate cik fifie kan ?

CIK FIFIE:
yup, lela roomate aku utk sem 3 nie .
lela dah balik rumah dia la Joyah .
minggu ni, dia pula balik awal daripada aku . HAHA

selamat la si lela dah sidai baju dia
kat dalam rumah . kalau x . habis la .
(apa guna ada aku kalau x boleh tolong roomate kan . haha)

semalam hujan lebat sgt . petir yg x tahan tu .
tsgt2lah kuat bunyinya . berdentum sini sana .

kira2 pukul 8+ p.m baru mak aku sampai rumah sewa aku .
selepas 2, ktorg x terus balik rumah .
ktorg singgah kejap rumah sepupu aku " kak Julie & abg mie ".

haa . sebelum terlupa .
utk adik2/kakak2/abg2 yg nak beli tudung
untuk: diri sendiri,kekasih,mak,isteri,nenek dLL ,
boleh la singgah2 ke blog kakak2 sepupu aku ni ok .

***************************************************************************
(JULIANA JALALUDIN @FARHANA FYDA)

click ---> facebook juliana jalaludin @ facebook farhana
Jom cuci mata . (kunjung2 lah oke) . hehe
****************************************************************************

SI JOYAH:
cehh . sempat juga cik fifie ni promote blog
kakak sepupu dia ea ? HAHA .
haaa . sambung citer td .
buat apa cik fifie pergi umah kak julie ?
ada hal penting ke pergi sana ?

CIK FIFIE:
mestila sempat . harap dpt membantu dorg
memajukan business dorg . (walaupun xde tlg pape pon.hihi)
aku pergi sana, sbb mama/papa kata nak pergi
amik broadband yg dorg baru beli 2 .
SEKALI EMPAT PARENTS AKU BELI broadband celcom ni . MUAHAHA .


SI JOYAH :
haa . biar betol cik fifie ? buat apa banyak2 tu ?
buat pekasam ke ? HAHA

CIK FIFIE:
iyalah . tak percaya ka ? (muka serius ni) o.O
ish . bkanlah cik joyah oi .
ingat broadband celcom ni mkanan ke ape ?
tau la skrg ni bln ramadhan .
asik fikir PEKASAM je la si joyah ni . haha

parents aku beli 4, sbb, anak dorg ada 4 .
parents aku belikan utk setiap org .
batapa happynya aku dapat ibu/bapa mcm dorg ni .


(KELUARGA AKU)

'' TERIMA KASIH YANG TAK TERHINGGA
KU UCAPKAN KEPADA PARENTS AKU YANG DAH
BANYAK BERKOBAN MASA DAN WANG RINGGIT
UTK AKU DAN ADIK BERADIK . ''


(KELUARGA IBU)

mama cerita, abg firdaus (jiran rumah lama) cakap,
ibu dia skrg selalu dgr dan ekod segala
permintaan dia lepas dia duduk jauh dr keluarga .
dan apa yg dia nak . semua ibu bagi .

mama x perasan ke ?
mama pon melakukan benda yg sama
seperti ibu abg firdaus ?hehe
biasalah, sekali sekala baru dapat berjumpa .
masing2 dah duduk jauh dari rumah .
(cett . xde r jauh mana aku study .
stiap minggu balek . muahaha)

mama tau x ? mama ni pon terlalu sygkan kami .
(ada ke mak/ayah yg x syg anak ?)
apa yg kami pinta tak pernah kau menidakkan .

ma/pa. aku amat2 menghargaimu .
jika aku dlm keadaan sedih/tension/geram/marah,
aku selalu meluahkan perasaan aku padamu .
kau merajinkan diri melayani setiap kerenah anak mu ini .


akan aku cuba menjadi anak mu yang terbaik .
akan aku cuba mendengar segala nasihatmu .
akan aku cuba menjadi insan yg berguna dari
perspektif pandanganmu .
insyallah .


doakan ibu/bapaku bahagia selalu
dan semoga dpanjangkan umur dan dmurahkan rezeki .

~amin ~

MAAFKAN AKU JIKA AKU
SELALU MELAKUKAN KESALAHAN KEPADAMU

wasalam

7 comments:

  1. wahh itulah yang dinamakan rezeki :D

    ReplyDelete
  2. capital A: hahaha . 2 la . bersyukur sgt2 . alhamdulillah .
    taufan bin ribut : hehe . amin . alhamdulillah . ^_^
    baek, lpas ni sy serang tmpat korunk bdua . weee . :)

    ReplyDelete
  3. amin . terima kasih abe goreng .

    sat naa . nak usha blog abe goreng plak . haha

    ReplyDelete
  4. perghh... sorg satu... sumer mmg da x dok rmh lg ek??

    *comel kucing kat header tuh...kucing sendiri ker??

    latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan & Urban : Camera Paling CANGGIH

    ReplyDelete
  5. yup . alhamdulillah .
    clapping 4 my mama n papa . hehe
    sorg je duduk rumah lagi .
    yg lain semua duk hostel . hihi

    comelkan . huhu
    ha ahh . semua tu kucing saya sendiri . ^_^

    baek kaizen . t saya usha/follow blog awak . btw, thanx comment . :)

    ReplyDelete