KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Thursday, October 27, 2011

bila dah suka !

assalamualaikum .
hai all .

ok ! aku suka dia !

aku sgt2 sukakan dia .
aku xdpt tolak perasaan ni .
aku pon x tau camne
aku leyh sukakn dia .

haaaaa .
sape pernah rase macam aku ?
tipulah kalau korg xpernah
sukakan seseorg kan ? . hehe

dan bila aku dah sukakan dia !
aku akan cuba bahagiakan dia .
walaupun aq tau hatiku bnyk terluka .

hati aku sakit sbb aku tahu kau suka org lain .
hati aku sakit sbb kau slalu cerita
pasal si dia kat aku .

CAKAP JUGA KORG X PERNAH RASA SAKIT ???

mmm . tp, aku x kisah
pun semua tu .
yang penting kau .
kau bahagia . walaupunnnn .
~ hatiku hancur ~

aku tahu juga .
kau skrg tngah mempertahankan
cinta kau pada si dia !

kau sgt syg pada si dia .
biar pun dia terlalu banyak
melakukan kesalahan kepadamu

mcm tu juga aq dulu .
aq trlalu sygkan kau .
~ dulu ~

walau apepun .
aku memang tabik kat kau .
kau sgt2 setia, syg, ikhlas suka kan dia .
dan 1st time dalam hidup aq,
lelaki menangis kerana perempuan .

ini bkn masalah
"die lembut serupa ponde"
setiap org ade hati dan perasaan an.

tp, kau berbeza .
kau meng-ekspresi kan
kesedihan kau .
menunjukkan betapa kau syg pd si dia .

betapa beruntungnya si dia .
cuma si dia .
belum dapat menilai setiap
pengorbanan kau pd dia .

biasalah .
bila dia selalu di sisi .
kita langsung xnampak .

tp, nanty .
bila dia mula meninggalkan kita .
barulah timbul 1 kesedaran di hati .

jadi .
selagi kau kuat nak pertahankan
cinta kau tu .
kau pertahankanlah ea .
chayOoK2 ;)

~ kini ~
aku sudah mula melupakan kau
dan menepis kau dari berada
dalam hatiku .
(sumpah, dah xde hati kat kau kodd . haha)

kerna kau telah ku anggap sebagai KAWAN .
jangan marah kalau kau lihat
sikap aku berlainan dari yg dulu .
sbb, ini lah cara aku berkawan !

dan sekali kau telah ku anggap kawan .
cinta i2 xkan pernah berulang lagi .
so, don't worry bebeh . ^_-

(ok! aq tau korg2(kwn2 aq), ramai yg tau sapa dia !)
( diam2 suda ;p )

wasalam

2 comments:

  1. saba k awak.ada hikmah di sebalik semua nie.jgn berhenti mencari cinta sejati.

    ReplyDelete
  2. terima kasih . insyallah . setiap org allah jdkan berpasangan kan . so, percaya pd allah n berserah pada nya je la . :D

    ReplyDelete