KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Friday, October 07, 2011

lah ahmad - kau tercipta

assalamualaikum .

hari ni cik fifie nak share
lagu yg cik fifie suka dengar .
setiap hari dengar pon x bosan .
haissh . x tahu lah kenapa . haha

bg cik fifie,suara lah ahmad mmg best .
lembut, feeling habis tu .
suka semua lagu2 dia .
lagu yg paling cik fifie suka :

lagu lah ahmad - kau tercipta .

lagu ni mmg sweett sgt .
untung kan kalau dapat suami yg
menyayangi kita apa adanya
dengan hati yg tulus lagi ikhlas . ^_^
bahagia rasanya bila ada org 'caring' pasal kita .

mm . harap 1 hari nanti cik fifie dapat
bertemu seorang insan yg
boleh menerima, memahami,
menyayangi, mencintai, mendidik,
memimpin cik fifie .

~ amin ~

haaa . jom la layan lagu ni .
zaaasssszzz ~



Telah lama ku nantikan
Saat semua ku impikan
Kau jadi ratuku
Wahai bidadari ku
langkah lah duniaku..


Bawalah aku ke alam mimpimu
Mencintai mu takkan pernah menjenuh akan ku
Tulusnya hatiku dalam mencintai mu
Semuanya untukmu...


Peluklah aku jika terkenang
Semua kau idamkan
Semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku


Bukan maksudku untuk melukaimu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang padamu
Kau tercipta tuk temani diriku...

o0o0o.. yeh yehhh 

Bersyukur kita pada Yang Esa(terciptanya cinta)
Ku mendoakan kebahgiaanmu (selalu)


Peluk lah aku jika terkenang
Semua kau idamkan semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku
Bukan maksud ku untuk melukai mu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang pada mu
Kau tercipta...


peluk lah aku
jika terkenang
apa yang telah engkau idamkan
semua kau inginkan
semuanya milikmu


Kau tercipta untuk diriku
dan Bukan maksud ku
untuk melukai mu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang pada mu
kau tercipta tuk temani diriku (2x)



Lirik Lagu Kau Tercipta - Lah Ahmad

Lirik Lagu Lah Ahmad -Kau Tercipta

No comments:

Post a Comment