KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Monday, December 26, 2011

Jusco Low Yat

ASSALAMUALAIKUM
yaaa ahli blog . hehehehe .
korg apa khabar ? harap sihat sejahtera .

semalam kan . cik fifie dan family .
keluar pergi jalan-jalan . huhu
dah lama tak berjalan macam ni ngan family.
seronok sangat .


tengah hari tu ,
lepas buat katering .
family aku dan kim sal (kawan aku)
pergi Jusco Maluri cheras . :D
pergi mkn kfc dan jalan2 sekejap .

lepas tu terus balik rumah .
kim sal, dia terus pergi sogo .
sebab . mak dia ada kat sana . huhu

petang tu pulak, aku dan family pergi low yat

mula-mula bawa kereta alza yong (kakak) .
sampai je kat loke yew .
sesak gila jalan raya .

last-last, kitorang ambil keputusan
jalan kaki . naik monorail .
dari station maharajalela ke station imbi .
2 station je pon . hehe

masa nak pergi . ok .
dalam monorail tak ramai orang .
tapi, time balek . ya allah .
padat betul monorail tu .
dah macam sardin .

(mcm ni la . tapi, lagi padat dr ni)

selagi boleh la nak menyelit .
kesian aku tenggelam dalam ratusan manusia tinggi .
sebab . aku kan pendek . haha .
langsung tak nampak apa2 dalam monorail tu.

huh . yang tak tahan tu bau ketiak org .
lelaki pulak kat sebelah aku . adoiii2 .
selamat dua station je . hahaha .

si joyah :
ape je lah yang keluarga cik fifie beli kat low yat tu ?

cik fifie :
yong beli hard disk dan cooler pad .
hard disk tu 500gb - RM 219 .
cooler pad - RM 13



parents aku belikan aku kamera . hehe
walaupun, kamera tu tak lah semahal mana .
tapi, aku bersyukur sangat-sangat .
dapat juga cam recorder .

harap-harap lepas ni .
dapat memudahkan aku dalam melakukan assgnment .
terima kasih ma, pa .

lepas balek dari low yat .
kitorang singgah racca tomyam kat penara .
then, balek umah .

kim sal pon mesti bershopping ngan mak dia kan . hihihihihi .
mesti dia pon penat semalam . yela .
the whole day berjalan .
mula2 buat katering . pastu pergi JJ . lepas tu dia pergi sogo .
huh . mesti sakit kaki . haha .

mm . tu je lah yg terjadi semalam .
best3 . walaupun penat .
btw, thanx again mama , papa .
haaa . thanx to yong(kakak) juga sbb belanja makan .
lain kali belanja lagi . huhu

. tamat .

~WASALAM~

No comments:

Post a Comment