KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Friday, December 23, 2011

lepak dengan kim sal

ASSALAMUALAIKUM .

selamat pagi kawan2 .

si joyah :
amboiii . pagi sungguh bangun naaaa ?

cik fifie :
hahaha . nak buat macam mana . tido awal tadi .
kol 10 lebih dah tido . tu yg t'bangun awal .

ok . cik fifie nak cerita pasal semalam .

semalam, ada katering .
aku ajak kim sal . kawan terhebadd aku ni

(look3 . comel tak dia . hehe . nak kenl ngan dia ?
tnya aq kat formspring side tu ok . haha . kim, jgn mara . ;p)

ok, sambung cerita .
aku ajak kim buat katering kat hotel sani .
hehehe . best gila kodd .
lama dah tak buat katering ngan dia .

bila semalam dia ada .
aku rasa macam time dulu2 .
time mula2, kim sal kerja dengan mama .
banyak benda yang kita borak-borakkan .

psstt . byk cerita pasal kekasih pujaan hati,
kekasih kaya (eheemm2 . hahaha . dtujukan khas utk kim)
dan perihal kawan2 yg lain .
biasalah . lama tak jumpa dorg .
nak tahu juga ape perkembangan dorg an . hehe

lepas dah siap2 kemas,
mama n papa bawa pergi makan kat TUPAI-TUPAI .
(cantekkan?)

hahaha . orang nak g makan . nak happy2 .
sekali . . .

ade mamat Myanmar ni buat mama bengang .
mama tu pula, memang hot temper juga orang nya .
tengok anak la . haha .

yang tak leh bla, mama cakap,
tak nampak ke ada budak2 dalam kereta ni .
hahaha . adushh . budaaakkkk ? oh no .
ditujukan utk kim sal tu . kan kim kan ? muahaha . joke .

mama dan papa makan nasi berlauk .
(nasi berlauk ala2 kampung restoran tupai2)

aku dan kim makan mee hoon Cantonese .
sedap woo ~

tapi, mee hoon kitorang lambat sampai .
biasalah . kitorang punya exclusive sikit .
cettt . perasan je . haha .

so, mama order kan kitorang ice cream 3 layer dulu .
3 layer, kek+jeli+ice cream .
(tak jumpa gambar yg serupa dgn kami makan kat tupai2 .
pak cik google tak simpan . huhu . ni pon bole)

mm . sedapp juga .
tapi, aq x dpt habiskan . sebab, bibir aku pecah .
sakitttt betoi . huhu .

lepas makan2, kitorang pon balik rumah .
walaupun sekejap, tapi best dapat
luangkan masa dengan best girl friend aku ni .
lama kodd tak lepak ngan kim ni .
biasalah , masing2 busy .

mama pon nampak happy td .
mestilah . kim pon anak kesayangan
mama juga tau . hahaha .
mama suka gila kat kim sal tu .

sbb, mama kata kim sal ni rajin .
pastu macam friendly gila ar .
suka gelak je budak ni . hahahaha .

btw, thank you follow buat katering tadi kim .
nanti lau ada time lagi kita lepak borak macam tadi yawW .
^_^

cerita sekarang,
aku cuma nak kata,
dia ni kawan yang paling aku sayang .
dah aku suka cara dia .
tak hipokrit . jujur dan cakap straight 2 the point je .

bukan macam sesetengah
orang yg suka cakap2 blakang ni .
cakap belakang lagi berbisa dari cakap
depan@berterus terang tau . fakta !

tak boleh dijadikan kawan special lah
bagi org2 yg suka ckp2 belakang ni.

hehehe . tu je lah kodd entry untuk hari ini .
jumpa di lain entry yawW .

~ Wasalam ~

4 comments:

  1. cheitt ! xbole blah jer .. haahaha :)) malu deyhh ^///^' terharu pun ado :P kekeke :D anyway, thanks Fie :3

    ReplyDelete
  2. hahaha . xyah nak malu sgt lah kan . ;p ur welcome friend . hihi ^_^

    ReplyDelete
  3. hahaha . tak yah malu2 ngan family aq oke . ;D
    anggap ktorg mcm kluarga kau . ;)

    ReplyDelete