KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Sunday, March 18, 2012

cerita seminggu

assalamualikum...

waahhh..bahagianya rasa bila bercuti seminggu...tp bg ku seminggu tu terlalu singkat untuk menikmati hari2 bsama kluargaku..

haha..itulah lumrah seorg aq..walaupun setiap minggu aq balik cheras..aq tetap merindui keluargaku..

aq anak manja? persetankan semua kata manusia..mmg org xkan berhenti berkata2..
bila buat baik dikutuk , bila dibuat jahat dicercanya pula..
bagiku..itu hanya lah kerna mereka iri hati atau cemburu dgn kita..

haha..seminggu ni mama yang masak..minta je apa..mama mesti buat...mana tak anaknya gemuk..hehe...aq paling suka mama masak sambal ayam..ayam masak cili padi..setiap hari pun cili..tp itulah permintaanku..xperlu lauk lain pun sudah mmbuka seleraku..hehe

yeahh..2,3 hari ni aq habiskan masa dengan hanya mengecat bilik..tapi masih saja ada yg belum selesai..

hari2 yg selebihnya, aq tumpukan pada assgnment..slalunya sampai 4, 5 pagi aq buat assgnmnt...aq jenis yg xsuka blajar siang2 hari.nak buat asagnmnt ke apa ke mesti pd waktu malam...

minggu ni aq xdpt sambung blajar kereta.bnyk hal laa...huhu..tpaksa aq blajar kereta hari sabtu dan ahad je...

sblm balik bangi hari ini..
mama nak bawak aq g nandos .. huhu.. xsabarnya ...

ehh...okelah..mama dah panggil tu... t sambung k.. bebye ...

wasalam
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment