KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Sunday, April 29, 2012

Dugaan Final exam

Assalamualaikum...

Hye blogger2 semua..
Dah mkn ke belum ? Kalau tak makan lagi. G la makan dulu . Baru boleh focus baca entry cik fifie.. Heheee ...

Hari ini hari ahad . So that's mean, cuti lah kan . Mm . Bosan juga lah duduk kat rumah sewa ni . Mana tak bosan . Semua org balik . Tinggal cik fifie dengan sorang kawan cik fifie je kat kawasan rumah ni .

Sebenarnya . Besok, isnin . Ktorg dah cuti study week . So, masing2 ambil kesempatan balik ke rumah masing2 la .

Asal aku tak balik ? Sbb aku dah berjanji nak tahan diri aku daripada balik . Haha . Bukan apa . Sebab aku ada misi . Aku nak turunkan balik berat badan aku . Kalau aku balik cheras, mesty sukar utk aku menurunkan berat badan . Almaklumla . Mak aku ni mmg suka masak makanan fav. Aku ..

Tapi selamat mak ayah aku support aku dari belakang . Tu sebab aku bertambah bersemangat . <3 .

Kira dah 6 hari aku tak makan nasi . Tapi . Something yg x dduga . Kucing aku kena belasah dengan seekor kucing yg sedang bunting .

Aku cube nak protect kucing aku . Tak dduga. Tangan aku telah dcakar oleh kucing bunting tu . Lukanya terlalu lah dalam . Sampai tangan aku tak boleh bergerak . Sbb dia ckar di bahagian urat ibu jari kanan aku .

Mak ayah aku datang rumah sewa . Bawak aku g klinik . Tak pasal2 kena injection . Dan tak pasal2 aku dapat ubat . Dsebabkan ubat tu lah . Aku dpaksa oleh mama . Paksa aku makan nasi daaaa .. Adoiii . Xdpt aku nak teruskan apa yg aku dah usahakan slama 6 hari lepas . T_T ...

Sekarang . Dah masuk 3 hari . Tangan aku dah semakin baik . Alhamdulillah . Cuma ibu jari kanan ni je masih blum boleh bergerak sepenuhnya . Doakan aku cepat sembuh k kawan2 ..

Moga dah sihat la time final exam . Lau x . Macam mana aku nak menjawab nanty . Hmmm . Dugaan2

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment