KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Tuesday, May 29, 2012

RESULT OH RESULT

assalamualaikum . . .


hahahahahahhaahahahahahaha . . .
hahahahahahahahahahahahahahahaa . . .


kita mulakan cerita kita hari ini dengan ketawa . . . ketawa . . terlalu banyak maksud yang tersimpan di dalam nya . antara sedih dan gembira . kenangan pahit mahupun manis . semua tersimpul rapi beserta ketawa . .

hari ini, aku dapat berita dari kawan sekelasku chery rafles yang keputusan final exam sem 4 dah keluar . nampak macam result chery ok . . hehe . . alhamdulillah . . tahniah chery . . harap2 kau dapat keputusan yang terbaik ok . :D


macam mana dengan result aku ? "hahaha" itulah yang aku boleh buat . . dan itu bukanlah ketawa gembira buatku . bukan hari ini . bukan . .

ya allah, tak tahu nak cakap macam mana . . aku terlalu sedih ya allah . . sedih melihat keputusan aku . . apa boleh buat . sebanyak mana aku berusaha, sebanyak itu lah yang aku akan dapat kan . aku harus redha dan terima segalanya dengan tenang . bersyukurlah kerana tiada yang gagal .

baru tahu keputusan untuk 3 paper ni : finance, law dan bahasa arab . . haha . . . nampak yang aku tidak layak menceburi bidang undang-undang . tidak sama sekali . TIDAK . . itu saja yang aku boleh katakan . korang mesti faham apa yang aku cuba sampaikan kan . ya . keputusan law aku memang tidak memberansangkan .

aku hanya tinggal lagi 1 sem untuk perform yang terbaik untuk menaikkan balik markah aku . boleh kah aku ? yakin kah aku ? kuat kah aku ?

tinggal 3 paper lagi belum diketahui berapa keputusannya . moga-moga keputusan untuk 3 paper lagi dapat meningkatkan markah aku . ya allah, kau bantulah hambamu ini . aku dah berusaha sedaya upaya . doakan kan aku ya kawan2 .

2 comments:

  1. salam, hey it's okey dear next time try the best okey insyallah Allah maha adil :)

    jom follow sini :) http://onetwothree-and4.blogspot.com/2012/05/1st-mini-giveaway-by-lieyna-rosli.html

    ReplyDelete
  2. hehe . . thank you . . . insyallah . . i'll try my best next time . . :D

    ReplyDelete