KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Thursday, May 31, 2012

SI BOSAN MERAPU

assalamualaikum . .

ya bertemu kita kembali dalam segmen merapu . . hari ni terlalu banyak aktiviti yang perlu aku buat . antaranya, aku keluar bilik, aku masuk bilik, aku masuk bilik dan aku keluar bilik . yahh . . terlalu busy nye aku sampai tak sedar hari dah terlalu lah petang . =.=''


oh ya, aku ada aktiviti baru juga . . iaitu main unblock me kat dalam handphone galaxy aku ni haaa. . . dalam masa 2 hari ye . 2 hari, aku boleh main dari level 1 hingga level 300 . . tahniah . . record terbaru untuk diri sendiri . haha .

ARRRGGGHHHHHHHHH . . .

aku tak suka cuti panjang2 . . aku tak suka . . aku tak sukaaaa . . sebab, bila aku cuti, aku bosan . . bila aku bosan, aku makan,makan dan makan . . . ahhhh . . tidakkk . .


tapi aku suka cuti juga . . relax dari masalah, relax dari pelajaran . relax sbb aku dapat melalak dlm rumah tanpa ada org ganggu (semua org xde kat umah daa...kerja). tapi tapi tapi, aku bosan laaaa . . . . hahahaha . . . .


kalau ada fasz n eiza (kawan aku) time ngah cuti2 ni gila juga la aku . . ada je benda yang nak dibuat . . mandi luar la, melalak la, men game ape2lah mcm jutaria ke, then tengok movie . . huhu . . seronok . . hahaha . . .


oklah . . . tu je aku nak cakap . . . motif sekarang, aku nak cakap yang aku tersangat lah BOSAN !! any idea ? cuba suggest sikit supaya hari aku tak bosan lagi ? hehe . . bercuti ngan family ? mmg tak boleh la . . mereka semua bekerja kan . . =.= . . . waaaa T_T . . . help meee . . .

wassalam . .

No comments:

Post a Comment