KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Saturday, May 26, 2012

TAMAT SEM 4

ASSALAMUALAIKUM

alhamdulillah . tamat sudah sem 4 . . . akhirnya, dapat juga aku focus pada blog aku ni .

final exam telah berlalu . adakah result aku akan elok ? . itu, berserah kepada qada qadar/takdir/ketentuan . aku hanya mampu menunggu keputusan tu dengan berlapang dada .

banyak benda telah berlaku selama 5 bulan bersama rakan2 ku . hari berduka, hari bersuka, hari kecewa, hari menggila, hari2 yg sibuk dll . telah terlalu banyak hari yg kami lalui . moga ini dapat membuatkan kita lebih berfikiran terbuka . dan sedarlah ini adalah salah 1 culture sebelum kita menempa nama kita di bidang kerjaya nanti . percayalah . banyak lagi konflik yang kita akan lalui . jadi, ketabahan itu pastikan ada di dalam diri kita .


my lovely friends
gift from fasz @ fasihah and eiza @ afniza
gift from jen @ zainuzen

bulan 5, bulan teristimewa bagiku . terima kasih kepada kawan2 ku yang sanggup memeriahkan hari lahirku . maaf sangat2 hanya ala kadar dan tidak dapat untuk menjemput semua . maaf ku pinta . . dan terima kasih juga kepada fasz, eiza, jen kerana telah memberi aku hadiah yang cukup comel . aku sangat2 menghargai pemberian mu . akan ku cuba sedaya upaya untuk menjaganya dengan baik . . .

cuti hanya sebulan . pejam celik dah nak masuk blajar balik . tak tahu lah apa yang akan terjadi pada sem yang akan datang . harap sem depan akan lebih baik dari sem2 sebelum ni . sudah bersediakah aku menahan diri dari segi fizikal dan mental aku untuk meneruskan perjalanan aku bersama rakan2 ? . tunggu je sebulan yang akan datang . anda akan tahu nanti .

cuti ni, aku akan pulang ke kampung . mungkin hari ahad ni kami berangkat . tak sabar rasanya . kalau sempat, aku nak singgah ke tapah . nak beli memory card 8gb . kat sana murah sikit dr. kl ni . korg ada tahu tak tempat2 yg jual memory card 8gb yg murah2 kat sini ?
untuk samsung galaxy y je . . kalau ada sharing2 la ok . :)


ASSALAMUALAIKUM .

6 comments:

  1. waaaa best nyer fh abis final !

    ReplyDelete
  2. hahaha...alhamdulillah...tp takut juga nak tunggu result nanti..huhu..penantian suatu penyiksaan..doa2kan saya berjaya ya.. :)

    ReplyDelete
  3. ambik arab gak ye?
    hehe..best kan shooting?
    anyway good luck ok 4 ur result :)

    ReplyDelete
  4. hehe.. ha ahh ..
    yup..best sgt time shooting..huhu
    thank you dear . insyallah . ^_^

    ReplyDelete
  5. sronok la dh hbbis exam.. msti dh bnyk plan nk wat

    ReplyDelete
  6. hehe..xde bnyk plan pun.balik kg je skrg ni..huhu

    ReplyDelete