KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Saturday, July 21, 2012

RAMADHAN TAHUN INI

ASSALAMUALAIKUM

ramadhan tahun ini..
aku harap aku akan berubah kpd yg lebih baik.
aku harap solatku, puasaku diterima oleh NYA.
aku harap kau ampunkan dosa silam ku yang terlalu banyak..
terlalu banyak ya allah..
jahilnya aku..jahilnya aku..
aku bukan muslimah yang boleh di bangga olehMU.
aku bukanlah anak yang solehah buat IBUBAPAKU..
aku bukanlah adik/kakak yang baik untuk SEDARAKU..
juga bukan sahabat yang bagus untuk KAWAN-KAWANKU..
ya allah, maafkan aku..
dosaku ini terlalu besarku rasa.
tapi aku yakin, pintu kemaafanmu terlalu luas untuk hambamu ini..
berilah aku hidayahmu ya allah..
kuatkan diriku untuk berubah..
kau maafkanlah manusia yang cuba perlekehkan perubahanku ini..
aku ingin berubah yang lebih baik hanya untukmu ya Allah..
dengarlah luahan hati ini ya allah..
hanya yang aku pinta, keteguhan iman ku pada jalan mu..
kekuatanku hanya padamu..




WASSALAM

No comments:

Post a Comment