KLIK SINI !!!!!

Kalau ikhlas follow la! Tinggalkan link korg kat Cbox tu. senang cik fifie nak follow balik :D

Saturday, January 18, 2014

Bangi to...


Assalamualaikum~

Ohh bangi.. Terlalu banyak kenangan manis pahit ku di bangi.. Semasa susah berjalan kaki ke kolej sampailah semasa sudah boleh membawa kereta sendiri. 

Hidup berdikari.. bayar sewa rumah/kolej, basuh baju, masak, picnic, celeb aid, celeb birthday , presentation day, graduation day, holiday day, exam day, dll.. kegembiraan dan kesedihan semua bersama teman2 seperjuangan.. Rasa berat hati jugak nak meninggalkan bangi ni..

Nanti nak jumpe macam dah agak susah..  Tp aku cuba la bolehkan kalau korg nak ajak keluar.. Insyallah kalau tak ada apa2 halangan.. Tp bkn mcm dulu la boleh kerap nak dating2.. Hmmm i'm gonna miss bangiiiii... Seriously.. :( 

Oh oh yaaa... Mesti rindu Putrajaya. Tempat nak lepak ngan member, rindula  alamanda.. Rinduuu laaaa.. Tak ada apa yg kurang kat sini.. Semua kedai, restoran, fast food semua complete.. Mau tak syg bangi ni.. Hehe.. 

But life must go on.. Kemana, dimana berada, ikatan ukuwah dan kenangan kita semua tak mungkin luput dari hati dan ingatan ini sampai akhir hayat.. Insyallah..

Insyallah kami akan berpindah lg.. Hehe bak kata org dah macam kaum nomad kau.. Asik pindah je.. Kira br 7 bln je duduk kat bangi.. Tp aq tak kisah pun.. Mana-mana pun aku ok.. Bak kata orang lagi. jauh perjalanan, luas pemandangan. Biarlah ku mencari dan mencipta pengalaman dan kenangan hidup di sana pula.. 

Actually, aq pernah duduk kat sana dulu.. Tapi masa aku bayi lah.. Aku rasa gembira juga.. Sbb dapat juga nak merasa duduk sana lagi.. Lama aku tunggu saat ini.. Kembali ke tempat asal.. Apa-apa pun harap yang kali ni kekal la duduk di sana tu.. 

Sampailah aq disunting oleh suamiku (kalau ada..haha) .. Haaa time tu tak tahu la kemana pula tujuanku.. Hahaa.. 

Psst: awak3, terutama kawan2 perempuan.. Kita semua banyak gaduh2 kan.. Kita nak minta maaf sgt kalau selama berkawan banyak menyakitkan hati.. Tapi awak.. Kite sayang sangat2 kat awak semua.. Gaduh2 kita, kita tak simpan lama.. Kita sayang awak semua.. Moga bjaya dalam hidup awak semua ok.. Bersyukur kenal korg.. Sayangggg awakkkkkk2...

Gonna miss u guysss :')













Wassalam~